Tilaus- ja toimitusehdot

Tyyny ja Liina tilausehdot

Minimiostos ja toimituskulut

Tilauksillamme ei ole minimitilausrajaa.

Pidätämme oikeuden hinnan- ja myyntipäivien muutoksiin. Tuotteiden saatavuuden voi tarkistaa verkkokauppamme sivuilta osoitteessa tyynyjaliina.fi. Tilaus käsitellään tilauksen saapumishetkellä olevan saatavuustilanteen mukaan, ilman jälkitoimitusmahdollisuutta.

Toimitus ja maksaminen

Pyrimme toimittamaan tilaukset heti kun olemme vastaanottaneet maksun, viimeistään siitä seuraavana arkipäivänä. Huomioithan, että tilisiirrossa voi kestää pankista riippuen 2-5 päivää. Kotimaan toimituksissa paketti saapuu asiakkaan noudettavaksi SmartPost-automaatista tai lähimmästä postin toimipisteestä normaalisti 3-5 arkipäivän sisällä. Ruuhka-ajat huomioimme ja ilmoitamme mahdollisista pidemmistä toimitusajoista verkkosivuillamme. Mikäli lähetystä ei ole noudettu Postista tai Postin pakettiautomaatista säilytysajan (7 vrk) sisällä, lähetys palautetaan lähettäjälle.

Jos asiakas tekee muutaman päivän sisällä useamman tilauksen samaan osoitteeseen, pidätämme oikeuden toimittaa tilaukset samassa paketissa.

Toimitusvaihtoehdot ovat seuraavat:

SmartPost -postipaketti:

Toimitetaan toimitusosoitteen perusteella lähimpään pakettiautomaattiin. Kirjoitathan kommenttikenttään haluamasi SmartPost-automaatin sijainnin, jos se on jokin muu kuin toimitusosoitetta lähinnä oleva.

Nouto Hämeenlinnasta:

Voit myös noutaa tuotteet Hämeenlinnasta, silloin et maksa toimituksesta mitään! Voit joko tehdä tilauksen täällä, tai jos haluat tiedustella muista tuotteista, laitathan viestiä osoitteeseen tyynyjaliina@gmail.com ja voimme sopia tilauksesta ja sen noudosta sähköpostitse. Nouto sopimuksen mukaan iltaisin klo 17-20 ja viikonloppuisin klo 10-18.

Toimitus ulkomaille:

Jos haluat tilauksesi toimitettavan Suomen ulkopuolelle, lasketaan toimituskulut toimitusosoitteen perusteella. Toistaiseksi tilauksia on mahdollista saada toimitettua vain muihin EU-maihin. Laitathan viestiä, jos sinulla on kysyttävää toimitushinnasta tai muista toimitukseen liittyvistä seikoista ennen tilauksen maksamista.

Maksaminen

Tilaukset maksetaan tilauksenteon jälkeen pankkisiirrolla, MobilePay:llä tai noudon yhteydessä käteisellä. Tilauksia ei toimiteta, ennen kuin maksu näkyy suoritettuna.

Lahjakortin tai alennuskoodin käyttäminen

Lahjakortissa on koodi, joka alennuskoodin tavoin, syötetään kassalla sille varattuun paikkaan. Kun ostoskori on päivittynyt, näyttää kassa alennetun hinnan. Sekä lahjakorteissa että alennuskoodeissa on voimassaoloaika, minkä päätyttyä kassa ei hyväksy koodia enää.

Lahjakortin summaa ei voi jakaa useampaan tilaukseen. Lahjakorttia ei myöskään voi vaihtaa käteiseksi eli jos tilauksen kokonaissumma on vähemmän kuin lahjakortin arvo, erotusta ei palauteta tai koodia ei hyväksytä. Tyynyn ja Liinan tilausehdot koskevat myös lahjakortilla maksettuja tilauksia.

Tyyny ja Liina ei vastaa kadonneesta, varastetusta tai umpeutuneesta lahjakortista. Pidätämme oikeuden muuttaa näitä ehtoja.

Lisäys tilaukseen

Tehtyyn tilaukseen voi olla mahdollista tehdä lisäys, mikäli tuotteet eivät vielä ole pakattuna. Ilmoita tilausvahvistusnumero lisätilauksen yhteydessä sähköpostilla osoitteeseen tyynyjaliina@gmail.com, niin tarkistamme onko lisäys vielä mahdollinen. Lisäyksiä tai muutoksia ei voi tehdä mikäli tilaus on jo pakattu tai ehditty toimittaa postin käsiteltäväksi.

Kampanjatuotteita ei voida lisätä jo tehtyyn tilaukseen.

Tuotekommentit

Pidätämme oikeuden käyttää asiakkaiden verkkokaupassa kirjoittamia julkisia tuotekommentteja Tyynyn ja Liinan markkinointimateriaaleissa sekä muissa Tyynyn ja Liinan julkaisuissa.

Tuotetakuu ja palautusoikeus

Tyynyllä ja Liinalla on täysi tuotetakuu. Vialliset tuotteet vaihdetaan uusiin vastaaviin tuotteisiin. Tyynyn ja Liinan kautta ostetuilla tuotteilla on myös palautusoikeus kolmen kuukauden sisällä ostopäivästä. Palautetusta tuotteesta hyvitetään ainoastaan tuotteen hinta, ei toimituskuluja. Mikäli alkuperäisen laskun loppusumma jää palautuksen jälkeen alle 50 euroon, on Tyynyllä ja Liinalla oikeus veloittaa asiakkaalta jälkikäteen 6 euron toimituskulut. Emme korvaa asiakkaan huolimattomuudesta johtuvia tuotevirheitä. Tuotteiden vastaanottamisen jälkeen asiakkaan vastuulla on tarkistaa, että tuote on virheetön sekä huolehtia siitä, että tuotteita käytetään ja säilytetään asianmukaisesti tuotteiden ominaisuudet ja materiaali huomioiden.

Erimielisyystilanteet

Kauppasopimusta koskevissa erimielisyystilanteissa kuluttaja voi saattaa asian Kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi, jos erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla. On suositeltavaa, että ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttaja on yhteydessä maistraatin kuluttajaneuvontaan. Ilman yhteydenottoa kuluttajaneuvontaan voi kuluttajariitalautakunta jättää asian käsittelemättä.

Palautusohjeet

Tuotteen mukana on oltava palautustiedot, jossa on asiakkaan nimi, osoite, puhelinnumero, tilausnumero sekä tuotepalautuksen syy. Olethan yhteydessä meihin ennen palautusta mahdollisen tuotevaihdon tai korvauksen varmistamiseksi.

Palautukset lähetetään osoitteeseen:

Erika Romo

Tyyny ja Liina

Papinniityntie 29 a 3

13210 Hämeenlinna

 

Tuotteiden testaus

Tuotevalikoimamme sisältää kulutusta kestäviä tekstiilituotteita, jotka on valmistettu laadukkaista raaka-aineista ja ne testataan tuotannon yhteydessä. Tuotteilla on täysi tuotetakuu. Lakanoiden ja pyyhkeiden pesulämpötilasuositus on 30-40C, koska nykyaikaisilla pesukoneilla ja pesuaineilla saavutetaan sama puhdas lopputulos myös pienemmissä lämpötiloissa eli on ekologisempaa pestä lakanat matalammassa lämpötilassa. Tuotteet on kuitenkin testattu 60C pesulämpötilassa.

 

Tietosuoja

Tyyny ja Liina kunnioittaa yksityisyyttäsi ja pyrkii aina suojaamaan henkilötietosi parhaalla mahdollisella tavalla. Tutustu Tyynyn ja Liinan tietosuojaselosteeseen täällä.

 

9.11.2018 / Tyyny ja Liina